גיגולו של מותג beyond u

כמו התפוח המפורסם של ניוטון, כך אני מרגישה לגבי קולקציית beyond U. רק שלי היא לא נפלה על הראש, היא הגיעה בזכות כמה נשים שביקשו שאכין להן צמידים עליהם אחרוט את המילה Sisters. התאהבתי במראה של הצמידים האלו, צילמתי אותם והאהבה שלי אליהם עברה דרך התמונות. בעקבות התמונות, קיבלתי בקשות להכין כאלו כמתנה לאחיות ולחברות. משם התחילו בקשות למילים נוספות, שמות של הילדים, שמות של הנכדים, רק אותיות, בעברית או באנגלית.


 

כמי שעסקה בגרפיקה המון שנים, הגרפיקה חזקה ומשמעותית עבורי ומאוד משפיעה על חיי, השילוב של הגרפיקה וחריטת המילים על התכשיטים, הייתה האאוריקה שלי, מצאתי! הרגשתי איך הכל מתחבר לי, הגרפיקה והמילים. לקחתי שבע צורות גאומטריות בסיסיות והלבשתי עליהן מילים שנחתכו בחיתוך לייזר. בחרתי את השילוב של שחור וזהב שילוו את המותג.
והמילים, הן נאספו אחרי מחשבה והתייעצות עם נשים קרובות לליבי. שאלתי אותן אילו מילים עושות לכן טוב, אילו מילים מרגשות אתכן, עלו המילים אהבה, כוח, אמונה, עוד ועוד מילים נאספו והתקבלו לקולקציה והיום יש כבר עשר מילים שמלוות את הצורות.
Love, Balance, Breath, Strength, Imagine, Spirit, Curiosity, Compass, Dream, Happiness
המילים מוטבעות על שרשראות, צמידים וטבעות.

  

לצד המילים אותם בחרתי, אני מקבלת מידי פעם בקשות מיוחדות, הן תמיד מלוות בסיפורים שמרגשים אותי מאוד, לקוחה שביקשה שרשרת עליה חרוט השם של אימה שנפטרה ושיתפה אותי שהעובדה שהיא עונדת עליה את שם אימה, נותנת לה המון כוח. לקוחה שהיא ילדת אור הירח, שהתקופה הזאת מסמלת עבורה כל כך הרבה ובחרה במילה moon. לקוח שקנה לזוגתו שרשרת עם כינוי הילדות שמלווה אותה כל חייה, לראות את שם החיבה הייחודי שלה חרוט על שרשרת, ריגש אותה עד דמעות. לקוחה שמאוד אוהבת את השפה הספרדית ובחרה בשרשרת עליה מוטבעת מילה בספרדית, שיתפה אותי שלאחרונה החלה ללמוד את השפה. במכירה שערכתי בצפון נעמדה ליד הדוכן בחורה שידעה לקרא את כל המילים ביפנית החרוטות על השרשראות ובחרה לעצמה את המילים שהכי דיברו וחרוטות בשפה היפנית, אהבה וחלום. וזו שבחרה במילה Gorgeous (גורג'אס) שאמרה לי "את יודעת בשבילי זאת משמעות אחרת, אני יודעת שהפירוש הוא "יפה מאד" או "מהמם", אבל מבחינתי הכוונה היא למצב רוח קליל ושמח, לאיזשהו הלך רוח "מהמם", לראות הכל בהתלהבות..." אני התאהבתי בהסבר שלה, איך אפשר לא.

כשנכנסים אליי לסטודיו ופוגשים את "שולחן הממתקים" מלא בתכשיטים שלי, אפשר להרגיש בלבול ולא לדעת איזו מילה, צורה או צבע לבחור. מניסיוני אני יודעת להגיד שהשרשרת הראשונה אליה מושטת היד, תהיה בדרך כלל השרשרת אותה תרכוש בסוף הלקוחה. ואני תמיד אומרת ללקוחות שלי, מה שבחרתן זה מה שהרגשתן וזאת המילה הנכונה עבורכן.

ואחרי הרכישה מגיעות התגובות, ההודעות שאני מקבלת מלקוחות שמגיעות אליי לסטודיו, כאלו שקנו באתר, אלו שקיבלו מתנה, אלו שקנו מתנה, כל הודעה כזו מוסיפה לי עוד נפח ללב.

" כמה מחמאות ב -24 שעות!!!! השחור והזהב פשוט עושה את זה. ממש תודה על ההתאמה. אין עלייך שיהיה שבוע של strength ו- love"

"ענדתי לה והיא קיבלה מלא מחמאות. זה באמת ממש יפה. תעשי ליין שנקרא מילים קרובות ללב. נראה לי שזה יעבוד לך"

"היום כשנפתחה לי השרשרת, היה יום נוראי. את לא מבינה איזו אנרגיות השרשרת הזו נותנת לי וכמה השרשרת שלי הייתה חסרה לי וחיכיתי לבוא לתקן אותה".

"הקניה והשהות אצלך בסטודיו זה הרבה יותר מטיפול אצל פסיכולוג...חח"

"Balance ו-  Breath – עכשיו אני באיזון ובנשימות בזכות השרשראות המקסימות שרכשתי אצלך".

השרשרת הראשונה של מותג Beyond U  נמכרה בשנת 2019, מאז נמכרו מאות שרשראות, צמידים וטבעות. במהלך השנים נוספו צורות, מילים, שפות ותכשיטי כסף. אני כל כך גאה ואוהבת את המותג הזה ומאחלת לנו עוד הרבה שנים מאושרות יחד.

שלכן, עפרה